4 Ağustos 2012 Cumartesi

Google Bünyesine Yeni Oluşumlar Kattı

Google Bünyesine Yeni Oluşumlar Kattı

Google, dört yaşında bilinmeyen bir sosyal medya şirketi olan Wildfire'ı elde ettiğini yayınladığı bir blog site yazısı vasıtasıyla beyan etti. Google, bu elde etme ile userlara "sayfalarını, uygulamalarını, tweet'lerini, videolarını, sponsorluklarını, reklamlarını ve fazlasını tek bir sahadan yönlendirmeye" muavin olmak istiyor. Google'ın Wildfire için 250 milyon doları gözden çıkardığı konuşuluyor, lakin birtakım membalara göre arama devi bu elde etme için 400 milyon dolar sarfetmiş olabilir.




Wildfire, şu an Virgin, Cirque du Soleil, Gilt Group ve Spotify gibi markalar tarafından farklı toplumsal net sitelerinde toplumsal özellikleri tedvir etmek (yönetmek) üzere faydalanılıyor. Elde etme ile birlikte firmanın kurucuları olan Victoria Ransom ve Alain Chuard, Google'a katılacak. Wildfire yardımcılığıyla Google'a yeni inceleme araçları iliştirilecek. Bu araçların hedefleri "daha güzel ve daha çok canlı içerik" ve "daha fazla anlamlı etkileşimler" sözcükleriyle aydınlığa kavuşturuluyor.

Wildfire müşterek kurucuları, şirketin web sitesinin webpage'unda gerçekleştirdikleri beyanda Google ve Wildfire birleşiminin dijital medya pazarlamayı yönetme cihetinden daha güzel 1 platform meydana getireceğine inandıklarını söylüyorlar: "şuan için, markaların onun sosyal iştirak ve reklam kampanyalarını tüm internette ve Facebook, Tw (twitter), YouTube, Google+, Pinterest, LinkedIn gibi bütün toplumsal işlerde işletmelerine izin sunuyoruz ve müşterilerine verimli deneyimler sunmasını sağlıyoruz. Böylece Wilfire, tüm zamanki gibi işlemeye sürüyor ve hizmetimizde 1 değişiklik olmayacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder